Tuesday, June 9, 2015

Arjuna Beta

Lirik Lagu Arjuna Beta - Fynn Jamal

Verse 1

Tak kanku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur
datang petir menyambar
jengking dan ular–
bonda takkan berundur

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa

verse 2

kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi
jalan betul, anakanda,
tak jelas mata–
ambil yang sarat duri

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

chorus

ngeri tak terbayang mata
bonda takkan ada sentiasa
nanti moga kau tak lupa
bonda memujukmu, anakanda

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa



** Bait2 lirit lagu arjuna beta betul2 meruntun hati & jiwa aku..xtau kenapa..aku sangat sanjung kasih sayang fyn jamal kepada juna..ntah..ak sendiri xtau kenapa..aku harap aku boleh jd sekuat fyn jamal dalam membesarkan Nur Amanda Qaseh aka my nyawa..kasih sayang aku pada amanda tak dapat ak ceritakan..cinta ak kepada amanda sangat mendalam...Hanya pada mu Ya Allah ak menadah kedua tapak tangan ku memohon dan meminta kepadamu agar Nur Amanda Qaseh menjadi anak yg solehah & berjaya dunia akhirat..

2 comments:

  1. In Shaa Allah... semoga anak-anak kita akan menjadi khalifah Allah swt yang berjasa dimuka bumi Allah ini dan di akhirat nnt

    ReplyDelete